Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

E-book

E-book MAAK ZE GEK!

Lees je MAAK ZE GEK! het liefst op je e-reader?

Bestel 'm dan als e-book: 

  • EPUB e-book, geschikt voor alle e-readers (behalve Amazon Kindle)
  • Direct downloaden en lezen
  • € 22,50 inclusief BTW

Lees het bestverkochte managementboek van 2016 op je e-reader.

Dit zeggen marketing-experts over het boek:

Een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.

Jos Burgers
Veelgevraagd spreker en bestsellerauteur
John Doe UI/UX Designer

Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht relevant voor online marketing. Koop 't. Lees 't. Doe 't.

Hans Janssen
Directeur Denkproducties
John Doe UI/UX Designer

Aartjan entertaint en laat zien hoe jij online meer klanten krijgt.

Linda Spaanbroek
Internetmarketingcoach, auteur van Ondernemershout bestaat niet
John Doe UI/UX Designer

Elke ondernemer die zichzelf serieus neemt moet dit boek gelezen hebben.

Ellen de Lange-Ros
Auteur en business coach van zelfstandige professionals
John Doe UI/UX Designer

Het pakt je vanaf het begin beet. Ik vloog er doorheen. Het barst van de goede tips en leuke voorbeelden.

Corinne Keijzer
Recensie op Marketingfacts.nl
John Doe UI/UX Designer

Download GRATIS de sneak preview:

Je krijgt ook wekelijks een tip van Aartjan om je website onweerstaanbaar te maken.

Boek

MAAK ZE GEK! - Aartjan van Erkel
Uitgeverij Van Duuren Management | 2016
208 pag | Paperback | € 22,50
Levertijd 1 werkdag | Gratis verzending

E-book

MAAK ZE GEK!  |  E-book
Digitaal boek leesbaar op elke e-reader & tablet.
Bestel 'm en begin direct met lezen.
EPUB  |  €22,50  |  Download direct

Luisterboek

MAAK ZE GEK!  |  Luisterboek
Compleet boek, voorgelezen door Aartjan zelf.
Beluister 'm op smartphone, tablet of computer. 
Audio (MP3) | €22,50 | Download direct

Geheime formule 

Bestsellerauteur Aartjan van Erkel geeft je de geheime formule voor marketing met het OMG WTF effect:

  1. Hoe je iets zegt over je bedrijf dat uniek is en de volle aandacht krijgt van het onderbewuste.
  2. Hoe je met storytelling je klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maakt.
  3. Waarom het brein verslaafd is aan problemen, en hoe je dit gebruikt in je marketing.
  4. Hoe je een emotionele respons krijgt van je klanten, waardoor ze ja zeggen.
  5. Hoe je klanten geruststelt en uitnodigt voor de volgende stap.
  6. Vier manieren om onverwoestbaar bewijs te leveren, waardoor klanten enthousiast worden.
  7. Hoe je de obstakels wegneemt bij je klanten die een ja in de weg staan.
  8. Hoe klanten een klik met je krijgen op internet, zodat ze meer geld uitgeven.
  9. Wat je kunt weggeven waardoor klanten helemaal wild worden en je website aan iedereen doorsturen.
  10. Klanten met wie je een vaste relatie hebt, leveren meer geld op. Hoe je onvergetelijk wordt voor je klanten.

Leert je op een humoristische manier hoe je klanten echt raakt en bindt.

Judith Muijs
Adem-Ruimte
John Doe UI/UX Designer

Lekker luchtig geschreven. Concreet en direct toepasbaar.

Tom Zouthout
Internet Marketeers
John Doe UI/UX Designer

Ontstellend veel tips om mee aan de slag te gaan, verduidelijkt met verhalen.

Irma de Jong
Cicerone Music & Art
John Doe UI/UX Designer

Goed voor je kennis én je omzet.

Steven Brouwers
InReach
John Doe UI/UX Designer
Aartjan van Erkel

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is online copywriter en auteur van de bestsellers Verleiden op internet en MAAK ZE GEK! Aartjan is spreker en trainer. Ondernemers leren bij hem om meer te verkopen op internet door beter te worden in copywriting. Zelfs als ze niet kunnen schrijven ;-).


Grappig: de hashtag #OMGWTF :

  

Dit zeggen lezers op Facebook:

 

E-book MAAK ZE GEK!

Bestel MAAK ZE GEK als e-book: 

  • EPUB e-book, geschikt voor alle e-readers (behalve Amazon Kindle)
  • Direct downloaden en lezen
  • € 22,50 inclusief BTW

Lees het bestverkochte managementboek van 2016 op je e-reader.